مدیرعامل شستا با پیشنهاد تشکیل اتاق گفتوگوی مشترک بین رسانه و کسبوکارها گفت: ما به عنوان اقتصاد و کسب و کار و شما به عنوان رسانه باید یک عنصر مشترک به نام اعتماد برای افزایش سرمایه اجتماعی بین افکار عمومی ایجاد کنیم که بسیار مهم است.
محمدرضا سعیدی، مدیرعامل شستا:
شستا یک هلدینگ چند رشتهای و بازیگر مهم و توانمند در اقتصاد ایران است که در ۲۱ صنعت فعال بوده و ۱۶۴۱ محصول تولید میکند و عملاً ما از رگ گردن به جامعه نزدیکتریم زیرا خانهای در ایران وجود ندارد که محصولات تولیدی شستا در آن نباشد.
مجموعه شستا با ۷۰ هزار نفر برای ایران بزرگ کار میکند و عملاً بزرگترین شرکت ایرانی برای حل مسائل مردم هستیم؛ در رابطه کسب و کار با مردم مبتنی بر اعتماد است.؛ اگر این اعتماد وجود نداشته باشد پرواضح است که در مسئولیت و ماموریت خود موفق نخواهیم شد.
اگر بخواهیم اعتماد بین خود و مردم را بیشتر کنیم نیازمند حضور جدیتر همکارانم در صحنه هستیم؛ باید ما به عنوان اقتصاد و کسب و کار و شما به عنوان رسانه یک عنصر مشترک به نام اعتماد برای افزایش سرمایه بین افکار عمومی ایجاد کنیم که بسیار مهم است.
یکی از شگرد های دشمن در ۱۲ روز جنگ، عملیات روانی بود و رسانههای ما زمانی میتوانستند با این اقدام آنها مقابله کنند که پیشتر با خلق سرمایه اجتماعی و افزایش آن حرکت کرده باشند؛ برای ساخت اعتماد دست خود را خاضعانه به سمت تک تک اصحاب رسانه دراز میکنم.