بازدید رییس مرکز بازرسی، ارزیابی عملکرد و ارتباطات مردمی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی از ایرانول

تاریخ : ۱ مرداد ۱۴۰۳

مشاور وزیر و رییس مرکز بازرسی ، ارزیابی عملکرد و ارتباطات مردمی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی دکتر امیر علی اوسط طی بازدید از بخش های مختلف پالایشگاه شرکت نفت ایرانول، ضمن  تشکر از پرسنل، کارکنان و کارگران این شرکت، از مدیریت و عملکرد خوب این شرکت تشکر نمود.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت نفت ایرانول، دکتر امیر علی اوسط در جمع مدیران  ایرانول گفت: مقام معظم رهبری دو نکته را  برای محیط های کارگری حائز اهیمت دانستند، که یکی امنیت شغلی و نکته دوم ایمنی و بهداشت محیط کارگری آنان است.

وی افزود: یکی دیگر از تاکیدات رهبر معظم انقلاب بحث جهش تولید است که خوشبختانه این امر مهم در شرکت نفت ایرانول به خوبی دنبال می شود و مشهود و قابل تقدیر است.

دکتر اوسط با اشاره به اینکه معیشت مردم سخت شده است افزود: رسیدگی به معیشت کارگران را بهبود بخشیده و پرداخت به موقع حقوق پرسنل را در اولویت کارها قرار دهید.

وی در ادامه گفت با توجه به گزاش های ارائه شده توسط  آقای مهندس اسحاقی مدیر عامل شرکت نفت ایرانول، در این شرکت شاهد اتفاقات بسیاری خوبی هستیم و انتظار داریم این روند امیدوار کننده ادامه دار و پر سرعت باشد. چرا که چشم تمامی بازنشستگان تامین اجتماعی به حرکت و دستان پر تلاش کارگران ایرانول است.